Tuesday 12 March 2013

Tutorial Untuk Hack Wifi WEP WPA-PSK



 

 Tiba-tiba hari nie aku nak kongsikan macam mana nak hack Wifi. Benda nih sebenarnya dah lama aku nak kongsikan tapi macam biasalah malas punya pasal.....kat sini aku bagi korang dua software yang boleh korang gunakan untuk hack Wifi.




Backtrack>>>Software yang susah bagi aku





Software nih aku tak belajar lagi macam mana nak guna...Dulu pernah download sekali tapi pasal masa tuh bebal sikit jadi aku malas nak guna software nih, terus buang jer...hahaha. Sekarang nih aku baru nak download balik...saiz dia lebih kurang 1.91 GB. Memang pening nak gunakan benda nih sebab banyak pakai coding tapi macam biasalah lama-lama nanti pandailah. Kebanyakan hacker selalu gunakan benda nih untuk hacking...hehehe




Beini>>> Software Yang paling Mudah Bagi Aku



            Software Beini nih yang aku selalu gunakan untuk hack Wifi. Tak payah pakai coding macam Backtrack...memang berkesan sebab aku dah berjaya hack  Wifi dengan menggunakan benda nih ( aku cuma berjaya hack WEP sahaja..WPA/WPA2/WPA-PSK aku tak dapat buat atas sebab-sebab  tertentu). Terdapat beberapa kedah yang korang boleh gunakan sama ada "feeding bottle" ataupun Minidwep-gtk. Saiz software nih pulak taklah sebesar backtrack...cuma dalam 47.6 MB jer. 

No comments:

Post a Comment